دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

آیا دستگاه‌های سنجش آلودگی هوای مشهد دچار خطا شدند؟ (۲۸ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۲۲۴۸
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
آیا دستگاه‌های سنجش آلودگی هوای مشهد دچار خطا شدند؟ (۲۸ بهمن ۱۴۰۲)
کارشناس مسئول بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: دستگاههای سنجش آلودگی هوا، کیفیت لحظه‌ای هوای کلانشهر مشهد برای امروز(۲۸ بهمن ماه) را آلوده اعلام کردند، در حالیکه خطای دستگاهی رخ داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فرخ‌لقا امینی اظهار داشت: اکنون کیفیت هوای مشهد در شرایط آلوده قرار ندارد، این خطای دستگاهی بر اثر رطوب بالای هوا در کلانشهر مشهد رخ داده است.

وی ادامه داد: میانگین شاخص کیفیت هوای کلانشهر مشهد برای امروز، شنبه با عدد ۱۱۶ در شرایط ناسالم و وضعیت هشدار نشان داده می‌شود که صحت نداشته و خطای دستگاهی است.

کارشناس مسئول بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم بیان کرد: البته شاخص کنونی یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۱۱۹ از ناسالم بودن هوا برای شهروندان مشهدی حکایت دارد که ناشی از خطای دستگاههاست.

امینی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند، اما در روز‌های دارای هوای آلوده، از تردد در سطح شهر و مناطق آلوده دوری کنند.

کارشناس مسئول بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->